kiri.karule@gmail.com | +372 5330 2922

57 tundi

Tundub, et 57 tundi ei ole eriti pikk aeg. Aga see võib olla tihe.

Istusime Aare Hommikuga Tallinnas lennukile 25.aprillil kell 13:30. Meiega koos, rida eespool, lendas kolmest naisest ja kolmest mehest koosnev eestlaste seltskond, mis vôttis napsu (mis on minu arust ok) ja rääkis hästi valjusti väga nômedat juttu ning tüütasid nii kaasreisijaid kui ka meeskonda oma pehmelt öeldes labasusega (mis minu arust ei ole ok). Aare ütles ilusasti: “Meid on veidi alla ühe miljoni, kuid vahel tahaks, et oleks veel vähem. “

Veetsime 4 tundi Oslo lennujaamas (mis tundus pärast kaasmaalastega lennureisi eriti vaikne) ja siis viis järgmine Norwegiani lennuk meid Londonisse. Seal suunati meid kohe mingisse klienditeeninduse järjekorda ja koos kinnituste ja vabandustega, et lend viibib, anti kahe peale 15 naela toidu ja joogi jaoks.

Sôime ja jôime. Ja siis saime teada, et lend on tehnilise probleemi tôttu lükatud ôhtust hommikusse. Paar tundi hiljem oli pagas  välja vôetud, järjekorras seistud ja takso viis meid mingisse lodgesse, kus meie käsutusse anti umbes 40 ruutmeetrine kahe suure voodiga tuba, mille juurde kuulus veel 20 ruudune mini-Spa. Noobel.

Hommikul pool kaheksa olime jälle ôhus ning peale minu jaoks suhteliselt valutut 11 404 kilomeetrit ja 13 1/2 tundi maandusime Buenos Aireses.

Kolm tundi hiljem sôitsime juba ööbussiga ning unne tuli ainult 1 paus – Uruguai piiril. Meie kotid äratasid huvi, sest need olid ikka veel kiletatud. Saime oma rebimistehnikat demonstreerida ja plaanidest rääkida. Veidi arusaamatu tundub ju küll, et miks vedada kasse, kirkasid, jääpuure ja köit riiki, mille kôrgeim tipp on 513 meetrit ümp ja lumest pole kôik kodanikud isegi kuulnud.

Pealinnast Montevideost liikusime tund aega hiljem bussiga edasi Maldonadosse, mis on kôrgeimast tipust 80 km kaugusel.

Einestasime ookeani servas, lebotasime oma bookingu pesas ning käisime autorendis, et homseks auto saada. Saime kohe.

Ning poolteist tundi hiljem seisime tipus nimega Cerro Catedral. Uruguais kôrgemale ei saa.

Tallinnas lennukile astumisest oli möödunud 57 tundi.